?>

Odporność Twojego dziecka na 6+

Odporność Twojego dziecka na 6+

Wzmacnianie organizmu malucha

O odporność warto dbać przez cały rok – w czasie letnich upałów nie jest to szczególnie trudne, jednak jesienią i zimą możemy potrzebować solidnego wsparcia. Gdzie go szukać?

Wypróbuj sprawdzone sposoby naszych babć. Na drugie śniadanie spakuj do tornistra malucha pomarańczę, mandarynkę bądź grejpfruta. Owoce te zawierają mnóstwo witaminy C, która stymuluje produkcję przeciwciał odpowiedzialnych za walkę z infekcją. Dzięki temu podnosi odporność i skraca czas trwania choroby.

Herbatę dosładzaj miodem. Ma on działanie bakteriobójcze i antyseptycznie. Łagodzi objawy przeziębienia oraz wspomaga leczenie zapalenia gardła. Miód jest bardzo bogatym źródłem potasu, fosforu, magnezu, wapnia, żelaza, a także witamin A, B1, B2, B6, B12 i C. Pamiętaj jednak, aby nie dodawać go do gorącego napoju, gdyż traci wtedy dobroczynne właściwości.

Sprawdzą się także naturalne probiotyki. Znajdziesz je m.in. w kiszonkach, kefirach i jogurtach naturalnych, które

Czytaj więcej...
Link dodany:
Kwiecień 5, 2018
Kategoria:
Wiek szkolny
Odsłon:
106
Kliknięć w link:
45
Znaleziony na: