?>

Kobieta w centrum uwagi w nowej kampanii CIN&CIN

Kobieta w centrum uwagi w nowej kampanii CIN&CIN

Kobieta CIN&CIN jest silna, niezależna i działa na własnych zasadach. Zmienia bieg historii i inspiruje innych! Taka jest bohaterka telewizyjnej kampanii sponsoringowej CIN&CIN i takie są ambasadorki marki: wulkan energii, aktorka i podróżniczka Monika Mariotti, tancerka, która każdego dnia podnosi sobie poprzeczkę Klaudia Antos i DJ-ka Nina Kozieradzka – uosobienie radości.
Kultowa marka alkoholi CIN&CIN powraca do swoich korzeni - wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W nowym spocie sponsoringowym, który będzie można oglądać w kanałach grupy TVN oraz największych portalach Internetowych, zachęca kobiety by odważnie realizowały swoje pragnienia i czerpały z życia pełnymi garściami. Porusza temat #KOBIECEJ SIŁY, #WOLNOŚCI i #PRZYJEMNOŚCI. Te trzy wartości stały się motywem całej kampanii realizowanej pod hasłem „CIN&CIN Lubię tak”.
- Nasza marka rozumie kobiety i jest ich sprzymierzeńcem. Hasło „Lubię tak” wyraża wolność i kobiecą siłę, dwie wartości prowad

Czytaj więcej...
Link dodany:
Grudzień 6, 2017
Kategoria:
Pozostałe
Odsłon:
17
Kliknięć w link:
4
Znaleziony na: